The Sims Freeplay için Yeni Güncelleme Yolda!

Bedava olarak el platformları için indirilmeye sunulan The Sims Freeplay her geçen gün büyümeye devam ediyor. Aslında bedava olan oyunun”Store” kısmından elde eldilen gelirden dolayı EA The Sims Freeplay’den vazgeçeceğe benzemiyor. ”Yukarı taşınış” sloganıyla indirlmeye sunulacak olan güncelleme sayesinde artık evimizi çok katlı hale getirebileceğiz. Evimizi birden fazla katlı hale getirmek için birçok asansör ve merdiven çeşidi de oyuna eklenmiş. Bunun yanı sıra evlerimize yeni kat çıkmak için bir de odunculuk becerisi oyuna eklenmiş. Bunların yanı sıra çeşitli robotlar ve icatlar yapabileceğimiz bir makine de oyuna eklenmiş. Sonuç olarak belki de oyunun en büyük eksikliğini giderecek olan güncelleme yolda diyebiliriz.

0

50 Yorum

    1. doğumgünü 1 kere kutlanmış çocuğa blokları oynat diyor bu görevi yapmak için children store a sahip olmalısın. children store dan blokları al ve çocuğa. oynat.

      0
  1. burkaaay, nolur cevap veer. odunculuk becerisiyle ikinci katı çıkabiliyormuyuz? ben community center i açtım orada robot falan yapıyom ama ikinci katı nasıl çıkılacağını bilmiyorum. 1,000,000 simelouns biriktiremem ki. yukarda evlerimize yeni kat çıkmak için odunculuk becerisi oyuna eklenmiş yazıyor? ikinci kat odunculukla çıkılabiliniyormu?

    0
  2. Arkadaşlar change the babys diaper görevini yapamıyorum. Bebeğin altını kimse temizlemiyor ne yapmalıyım ??

    0
    1. Anneyle ya da Babayla temizlemilisin. Hijyen seviyesi azaldığı zaman altına yapmış oluyor zaten.

      0
    1. Önce üst kata yer döşemesi yap ve duvar çek. Yani üst tarafta bir oda olması gerek merdiven yapabilmen için.

      0
    1. Önce üst kata yer döşemeleri ve duvarlar eklemelisin. Ardından alt kattan merdiven koymalısın.

      0

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir