The Sims 4’ün Gelecek Olan Oyun Paketinin Logosu Sızdırıldı!

Muhtemelen The Sims ekibinin Nisan 2020’den Eylül 2020’ye kadar 3 paket olacağını duyurduğunu biliyorsunuzdur. The Sims 4 Eco Lifestyle Eklenti Paketi ve The Sims 4 Nifty Knitting Eşya Paketi’ne sahibiz. Geriye sadece Oyun Paketi kaldı.

The Sims’in resmi web sitesi en son, The Sims Sparkd challengelarına nasıl katılınıp oynayacakları hakkında bir eğitim yayınladı. Ancak, görünüşe göre yanlışlıkla Ana Menü’deki bir sonraki Oyun Paketi’nin simgesini kaldırmayı unuttular.

Sizce bu paket ne olacak, yorumlarda bizlere fikirlerinizi söylemeyi unutmayın!

+14

33 Yorum

  1. Into the Future tarzı ultra modern yeni çağ içerikli bir oyun paketi olabilir. Olmayabilir de. Belki de iki saç, bir kıyafet, üç koltuk, bir masa, bir sandalye, bir yatak ve on tane dekorasyon eşyası ekledikleri ve € 40 satışa sunacakları keriz.avi paketlerinden biridir, çok da önemi yok. Blender ya da milkshape kullanmayı öğrenip kendi sims paketinizi ücretsiz ve gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz. Bu gözler Strangerville gibi saçma, anlamsız, boş beleş, vasat, küfür gibi paketler de gördü. Amaaan yok ya bu EA’den bir şey olmaz. Paralives de çok afedersiniz dilim varmıyor gibi grafikleri var. Gerçek yaşam da çok zor döviz almış gitmiş, asgari ücret üç – beş çeyrek altın olmuş. Ben de nelere kafa yoruyorum? Bir sonraki paketimiz ayasofya cami paketi olsun da gavurlar da aydınlansın. Konu buraya nasıl geldi? Ay bişey oldu şahlandık sanki içim geçti neyse bb

    +14
    1. Okurken nasıl güldüm anlatamam. Haklısın ama yapacak birşey yok. Umarım StrangerVille kadar vasat bir paket değildir. Paralives konusu ise oyun henüz ilk aşamalarda olduğu ve küçük bir ekip tarafından yapıldığı için grafikleri şu anlık güzel görünmeyebilir. Fakat bu grafiklerin hep aynı kalacağı anlamına gelmiyor. Ekip en son bir grafiker alarak karakterlerin dokusunu geliştirmeye başladılar. Ekip sıkı çalışıyor ve The Sims 4 gibi bir ekibin yapmadığı şeyleri ana pakette koyarak bunların yapılabileceğini gösteriyor. Ama en azından sınırsız yaratıcılık,mevsimler,evcil hayvanlar,açık dünya ve kolay özelleştirilebilir bir yapısı var. Tabii ki Sims serisine bir anda rakip olamaz ama bir şans verip o ekibi desteklerseniz belki de EA’in gözünü korkutabiliriz. En azından oyun tamamlandığında yani yaklaşık 2-3 sene sonra bu halinden çok daha gelişmiş olacaktır. Yani ihtiyaçları olan tek şey biraz zaman ve biraz destek. İyi günler dilerim :)

      +6
  2. Logo hâlâ tam olarak bitmediği için ne olduğunu anlamak zor. Ama sanırım kış temalı bir paket bizleri bekliyor. O ne olduğu anlaşılmayan yapıların üstündeki 3 nokta 3 kar tanesine benziyor bence :D

    +4
    1. Abdullah logo bitmiş emin ol bu pazartesi yada salı teaser alacağız emin ol büyük ihtimal uzay paketi geliypr büyük bir gizem gezegenlerin keşfi uzay istasyonları uzaylı istilası uzay mekiği gibi şeyler çünkü insanlar uzay paketini biliyorsun ki yıllardır yapın diyorlar büyük ihtimal uzay paketi şuana kadar bitmiş salı günü veya çarşamba traileri alırız game pack için gayet yeterli iyi olacaktor

      +3
      1. Logo tam olarak bitmemiş çünkü diğer paket logoları gibi keskin hatları yok ama uzay ile ilgili bir oyun paketi bana da mantıklı geldi. Roketle uzaya çıkıp astronot olup gezsek fena mı olurdu 😁

        +4
        1. Abdullah logo bitmiş neden dersen tam çözünürlülükle şuan resmi var logonun sims communtiy de bitmiş logo dedi

          0
          1. Lütfen yorum yaparken noktalama işaretlerine dikkat etmeye çalışın. Aksi takdirde ne demek istediğiniz anlaşılmıyor. Noktalama işareti kullanmadan yorum yapmaya devam ederseniz yorumlarınızı kaldırmak zorunda kalabiliriz.

            0
        2. Keskin hat olarak ne dedğini anlamadım ama bence bahsettiğin şey mavi ve beyaz yerlerin yer değiştirmesi

          0
  3. Sanki başka bir gezegen yada sihirli bir evren gibi duruyor sanki 3 tane güneş magic realm gibi bir paket olup periler yada farklı bir tür canlı gelebilir

    +1
    1. Smmsek büyük ihtimal uzay paketi o 3 tane şey gezengen ve bir dünya gelecektir gexe gezegenler vs olacaktor uzaylı istilası vs gibi güzel şeyler gelecektir

      0
  4. Kusura bakma Burkay. Özür dilerim. Bundan sonra çok daha dikkatli davranacağım 😊

    +1
    1. Selam Abdullah, yorumum sana değildi. Berkay’ın yorumuna cevap olarak yazmıştım ama sanırım karışmış :D

      0
      1. Çoğul olarak ikimizi kasteddiğinizi sanmıştım :D Yanlış anlaşılma için kusura bakmayın.

        0
  5. Ben sağdaki şeyi taşa, soldaki şeyi lamaya, üstteki üç noktayı da yıldıza benzettim. Çok alakasız ama bence uzay,kış veya strangerville gibi bir kasaba ile alakalı bir paket

    0
    1. Bende hâlâ kış temalı bir paket olduğunu düşünüyorum ama yinede EA ve Maxis’in sağı solu belli olmaz 😂 Birkaç haftaya ortaya çıkar o zaman bakalım neymiş bu paket 😉

      0
  6. Benim fikrim
    3 ay gibi duruyor
    Oyun paketi ye kasabası haritası gelemeyecek olması
    Aklıma şunu getirdi
    Geçmis şimdiki gelecek
    zaman

    Işınlama makinesi
    Evlere benzeyen binalar gelecek ilgili duruyor gibi

    1 yol
    Işınlama
    2 yol
    Roket karadelige girme
    3 yol
    Dünya etrafı roket ile hızlı dönme

    0
    1. Lütfen anlatmak istediklerini düzgün yaz. Dediklerin arasında düzgün cümle olabilecek şeylere rastlamak çok nadir :D

      0
  7. Daha düzgün olarak,
    Geçmiş ve gelecek ilgili birşey oyun paketi bekliyorum.
    Uzay 2. Planda
    Yeni eşyalar ve yeni yolar:
    Işınlama makinesi gitmek
    Kara delik içine girerek gitme roket
    Dünyayı etrafı dönme ışık Hızı
    İle
    Yeni gezegen Uzay roket ile gitme ama uzayı görmeyeceğiz sorular filan olacak.

    Yeni alan yapmazlar olan alanı geliştirerek uzaylı kasabası yapabilir zaten var öyle bir kasaba. Yanlış hatırlamıyorsam.

    0
  8. Ben de tekrar baktım ve harbiden de uzay gibi yani soldakişey bana bir uzay istasyonu veya birmalineyi hatırlattı yukarucaki üçşey de büyük ihtimalle gezegen ama bence 1 değil 3 gezegen filan da gelebilir inşallah bunları da rabbithole (oynanılmayan) gezegenle yapmazlar

    +1
  9. Aslında düşününce paketin uzay teması ile ilgili olması mantıksız gelmeye başladı.
    Sebepleri:
    1- Oyuna Get to Work Eklenti Paketi ile uzaylıları getirmişlerdi zaten.
    2- Oyunda gezegen olarak Get to Work Eklenti Paketi ile Sixam geldi.
    Yani oyun paketleri tek tema üzerine yoğunlaştığı için uzay teması mantıksız gibi. Çünkü uzaya yoğunlaşsalar ekleyecekleri fazla birşey yok. Maksimum olarak roket üsleri,uzay görevleri,astronot kariyeri için yeni etkileşimler ve yeni bir gezegen eklerler. Ama eğer Star Wars ile ortak olarak bir oyun paketi çıkarırlarsa onu bilemem. Bence paketin logosu bir kar küresi. Kürenin içinde kar taneleri,bir lama ve küçük bir dağ bulunuyor. Yani paket kış tatili üzerine kurulursa simlerimizi kayağa,tatile gönderebileceğimiz bir kasaba,kar kalınlığı,iglolar,dağ tatil evleri-otelleri,yeni tarifler,yeni skiller eklenebilir. Bunların hepsini zaman gösterecek. Bence fragman 2-3 haftaya yayınlanacaktır.

    0
    1. Abdullah fragman kesin bu hafta gelecektir geçen Sene ile aynı gün sayısı ile yani geçen gün sayısı ile gidiliyor büyük ihtimal yarın teaser bu arada winter pack olamaz çünkü bu game pack büyük bir ilk olacak sims 1 de kayak kızak vs vardı birde uzaylı gelmez zaten farklı canlı türü gelecektir

      0
  10. Burkay merhaba. Yorumlara Like – Unline butonu ekleseniz nasıl olur? Sevgiler.

    +3
    1. Selam, aklımızda olan bir şeydi, hatırlattığın için teşekkür ederiz.”Like” butonu ekledik tüm yazılara ve tüm yorumlara =)

      +6
          1. Sanırım 2018’de The Sims Mobil’e ön kayıt yaptırınca tablo benzeri birşey The Sims 4’e gelmişti. Emin değilim ama öyle birşey olması lazım yeni değil yani

            +2
  11. Abi benim sims 3 deki bazı saçlarımda grafik sıkıntısı oluyor bunun nedeni ne olabilir lütfen cevaplarmisiniz

    +1

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir