The Sims 4 Bebekler [Rehber]

Selam arkadaşlar! Yeni bir rehber ile karşınızdayız. Bu rehberimizde oyunun en küçük yaş evresi olan “Bebeklik” hakkında bir kaç bilgi aktarmak istiyorum. Toddler’ın olmaması, bebeklik evresinde beşiğe bağlı bir yaşam gibi aksilikler olsa bile iyi yanlarını kuytu köşelerden çıkarıp sizlere sunmayı amaçlıyorum. Umarım başarılı olurum. Hadi başlıyalım!

baby1

Bir Çocuk veya Bebek Evlat Edinme

The Sims 4 ailenizi büyütmek için sizi tek bir seçeneğe tıkılı bırakmıyor. Ailenize yeni bir üye katmak için öz evladınız olmasına gerek yok. 1.000$ ile bir evlat edinebilirsiniz. Bu maliyeti ödedikten sonra bebek ya da çocuk arasında bir seçim yapmalısınız. Bilgisayar üzerinden yapılan bu işlemde evlat edinmek istediğiniz çocukların veya bebeklerin resimleri ve isimleri olacaktır. Herhangi bir simi evlat edindikten bir saat sonra evinize getirildiğine dair bir bildirim alacaksınız. Ayrıca evlat edindiğiniz simin ismini değiştirebilirsiniz.

Hamilelik

Yok arkadaş ben soyumu kendi kanımdan devam ettireceğim derseniz eğer bu yolu anlatmaya başlayalım. Pek anlatılacak bir yanı yok aslında. İhtiyacınız olan bir kadın sim ve bir erkek sim :) “Romantic” adlı traitin bu yolda size yardımı olacaktır. Dediğimiz gibi anlatılacak pek bir yanı yok Sims 3’te yarattığınız taktikleri burada aynı şekilde kullanabilirsiniz. :)

baby2

Siminizin hamile kaldığını anlamak için tuvalete tıklayarak 15$’a hamilelik testi yaptırabilirsiniz.

Hamilelik Sonuçları

Genel olarak hamile kalan bir sim tek bir bebek doğurabiliyor. İkiz veya üçüz şansını arttırmak için “Fertile” adlı ödülü kullanın. Şimdi gelecek bilgi bazılarımızı üzebilir ama bence gerçek bir oynanışa yakın olması için yapıldığını düşünüyorum. The Sims 3’te yaptığımız gibi cinsiyeti meyveler ya da televizyonda izlediğimiz çocuk kanalı belirlemiyor. Şansımıza ne gelirse artık :)

Sims 4’te Hamile Olmak

Bir gebelik durumunda hamilelik evresi 3 gün ile kısıtlanmış. Yine kusup mideniz bulanacak olsa bile yeni yeni şeylerde var. Hamilelik aşamasında kadın siminiz kaprisli olacak, sırtı ağrıyacak, pek rahat edemeyecek ve haliyle erkek siminizde rahat edemeyecek. Üç gün boyunca devam edecek masaj dönemine hazır olun :)

bellafeelsbaby

Doğum

Doğumdan 3 saat önce sancılar başlayacak ve bebeğin geldiğini anlayabileceksiniz. Bu saatler sancılı geçeceği için kadın simde +40 Uncomfortable adlı moodleta sahip olacak. labor

“Doğum sırasında kadın sim”preparentalpanic

“Doğum sırasında baba simin hali”

Bebek Bakımı

Bebek simi kontrol edemiyoruz bu yüzden ihtiyaçlarını karşılayacak bir ebeveyne ihtiyacı var. Altını değiştirmek, emzirmek, oynamak gibi şeyleri sadece bebek beşiğinin önünde yapabiliyorsunuz. Bebeğinizin beşiğini evde en çok vakit geçirdiğiniz yere koysanız iyi edersiniz çünkü bebek bakımını biraz özenli yapmakda fayda var :)

stinkybaby

Child (Çocuk) Evresine Geçiş

Bana göre aşırı sıkıcı olan bu bebeklik dönemini biran önce atlamak en güzeli. Bebek simi istediğimiz zaman çocuk evresine geçirebiliyoruz. Hazırlıksız gelen bir bebek ise bu aşamayı biraz uzatmanızda fayda var. Çocuk odasını döşeyip ona iyi bir yaşam sunmaya hazır olduğunuzda “Age Up” seçeneği ile onun dünyaya ilk adımını atmasını sağlayabilirsiniz. Rehberimizi burada sonlandırıp soyadınızı nesiller boyu sürdürecek hayırlı evlatlar edinmenizi umarım. Başka bir rehberde görüşmek üzere :)

1+

55 Yorum

  1. merhaba ben başka bi simden hamile bıraktım çocuk doğdu ama kadının yanında kendi evime nasıl alıcam ayrıca çocuk sosyal olduğum kişiler arasında gözüküyo ama nerde olduğunu bilmiyorum :( evladım kayıp.. kvkdnvlknv

    0
    1. Beyza şey yapabilirsin samimi olduğun zaman çocukla konuşurken eve taşı seçeneği çıkıyo ask movie it diye bir şey çıkıyo onunla konuşurken ona basınca çocuğu ailene alabilirsin

      0
    2. Bebek en küçük toodler olduğunda eve dahil olacak ve 1 kişisel özellik seçebileceksin. ttodlerların hayat amacı ve istekleri olamaz.

      0
    3. beyza cevap için geç oldu ama sime shift ile tıklayarak add to family seçeneğine basabilirsin:)

      0
  2. Ben sims4 de bir kız açtım onu evlendirmek istemiyorum çokcuk evlatlık almak istiyorum Evlatlık ediniyorum ama çocuk gelmiyor.Şu yazı çıkıyor:
    Crystal Shepard (kızın ismi) bringing home a new family member.
    diyo ama gelmiyo yardım eder misiniz?

    0
  3. MERHABA! Benim simimi ben yaoarken yanlışlıkla yaşlı bırakmışım adult olmuş neyse ben bu kısa sürede buna bir sim buldum çocuk frlan yaptılar ben kız olmasını istiyorum 4 tane erkek oldu kız olması için ne yapmam gerek ayrıca çileği de nereden bulabilirim ?

    0
    1. çilek evin etrafındaki çalılarda var wild strawberry rush yazar oysa çilektir ama çilek işe yaramıyor artık yazıda da yazıyor okumadın galiba o kısmı:) ayrıca ctrl shift ve c tuşlarına bas yukarıdaki kutucuğa cas.fulleditmode yaz sonra kıyafetleri planlama yerine git oradan genç yap:)

      0
  4. merhaba benim bi simimin çocuğu oldu ama o çocuğa başka bir simim bakıyor ve evlatlık alması gerekiyor bunu nasıl yapıcam

    0
  5. İyi günler oyun sırasında bebekler büyümüyor age up seçeneğine tıkladığımda bebek yok oluyor. Aynı zamanda toddler larda pasta üflemesine rağmen büyümüyor. Oyun seçeneklerimde yaş ilerlemesi açık bu sorun başka neyden kaynaklanabilir ?

    0
    1. resetSim (simin adı soyadı) şeklinde yaparsan düzelen sanırım simlerinde sorun oluşmuş ama belki hepsi için yaparsan olur

      0
  6. merhaba benim simlerim bir cocuk yaptı ilk cocuk doğarken evlenme teklifi modu cıktı kadının sancısı tuttu doğuruverdi. simdi ikinciye hamilee ben bunları nasıl evlendiricem yüzük vardı ortada oda yok oldu nasıl yapıcam bilgi verir misinizz

    0
  7. merhaba bebek sim sürekli ağlıyor reset sim yaptım ama bir faydası olmadı ne yapmam lazım

    0
  8. have a toddler take a catnap in a toddler bed
    boyle bir gorev var ne yapmam gerekiyor anlamadim delirmek uzereyim ?

    0
  9. Selam arkadaşlar ben Sims 4 yuklettim ama son güncelleme değilmiş New city yani yeni şehir seçeneği yok oyun yüklü kuruldu nasıl güncellenir lütfen yardım edin arkadaşlar durum vahim

    0
  10. Ben evlat edindim ilkokula gidiyor ama ben büyütmek istiyorum olmuyor pasta yapıyorum ama doğum günü mumları ekle seçeneği çıkmıyor ne yapmalıyım

    0
    1. Sadece bebeklik evresinde age up secenegini kullanabilirsin. Diger yaş evrelerinde buyutmek için zamanın dolup sana mesaj gelmesini beklemen lazım

      0
  11. Merhaba bebeğim yeni doğdu çocukluk evresine geçince kıyafetini, saçını yüzünü bama seçtiricek mi?

    0
  12. ben simste 7 kız doğurdum ve şu an erkeklerle woohoo yapabiliyorum ama bebek yapmayı dene seçeneği görünüyor fakat basılmıyor şey diyor… bu simin hanesi çok büyük başka erkeklerde de denedim ama sorun bendeymiş gibi görünüyor seri taktik

    0
  13. Merhaba bebek simin kıyafetlerini görünüşünü nasıl değiştirebilirim doğdu bu böyle hahahaha

    0

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir