The Sims Freeplay için İpuçları (LP, Simoleons, NBR, XP vs.)

Sizlerden gelen sorular ve istekler doğrultusunda The Sims Freeplay’de seviye atlama, para(Simoleons) ve LP kazanma gibi konularda size yardımcı olacak bazı ipuçlarını sizlerle paylaşacağız.

  • Köpeğinizi sürekli överseniz(praise) normalden çok daha fazla hazine bulduğunu ve hazineden çıkan eşyaların çok daha değerli olduğunu fark edeceksiniz.
  • Tüm Simlerinizi sürekli bir araya toplayın ve iyi arkadaş olmalarını sağlayın. Ne kadar iyi ilişkileri olursa, o kadar fazla XP yani seviye puanı kazanacaklar.
  • Simlerinize uyumadan önce tohum ektirin. Gece zamanı hızlıya alacağınız için tohumlar da daha hızlı büyüyecektir.
  • Simlerinizin ihtiyaçları yüksekken, yaptıkları şeyleri daha çabuk yaparlar ve daha fazla seviye puanı kazanırlar. Bu yüzden Simlerinizin ihtiyaçlarını karşılamaya çalışın.
  • Pahalı eşyaları satmayın. Çünkü satarken, fiyatlar onda bire düşecektir. Pahalı eşyalar Simlerinizi mutlu edecek ve daha fazla XP kazanmasını sağlayacak.
  • ”Be Romantic” seçeneği size diğer seçeneklere göre çok daha fazla XP verecektir.
  • ”Cupcake” kullanmamaya özen gösterin. Çünkü 5 LP değerindeler.
  • Köpeğinize 2LP’lik kemik almaktan çekinmeyin. Çünkü geri dönüşü çok daha fazla LP ve XP olacak.
  • Toddler’larızı köpeğinizle oynatın. Köpeğiniz mutlu olacaktır. Mutlu olduğunda ise etraftan değerli eşya bulma ihtimali artacaktır.
  • Evinize iki tane fırın alın. Fırınlardan birini kendiniz için kullanın. Diğerinde ise sürekli yiyecek pişirin ve satın.
  • Simlerinizi ”Cupcake” kullanmadan da ”Inspire” yapabilirsiniz. Gece kulübüne gidin ve bir kokteyl satın alın.
  • Görev yapmaktan çekinmeyin. Genellikle zaman kaybı gözükseler bile size hiç olmadığı kadar fazla Simoleons, LP ve XP kazandıracaktır.
  • Bir Simle ”Best Friend” olmak istiyorsanız gece kulübüne gidin ve dans edin. Bu işlemi hızlandıracaktır.
  • İşinize hep zamanında gidin. Zamanla promosyon alacaksınız. Bu da daha fazla XP ve Simoleons demek.
  • Siminiz hayalet avcılığı yapıyorsa, bu hobiyi 5. seviyeye getirin. Daha sonra ”Search for Ghosts” seçeneği ile hayalet yakalayın. Her yakalayışınızda 1 LP kazanacaksınız.
  • Level atladığınızdaki çıkan videoları izleyin. Bu size bedava LP kazandıracaktır.
  • Kabak(corn) ekin. Kabaklar günübirlik yetiştiği için hızlıca para kazanabilirsiniz.
  • Daha pahalı köpekler ve kediler, size daha pahalı şeyler getireceklerdir. Bu yüzden evcil hayvan satın alırken pahalı olanları almaya özen gösterin.
  • Cihazınızı salladığınızda Siminiz kusacaktır. Daha sonra kusmuğu temizleyin böylece fazladan LP ve para kazanacaksınız.
  • Balık tutarken, hayalet avlarken ”Lucky Spin” seçeneğine basmayın. Sizden 3 LP alacaktır.
  • Her Siminizin bir işe sahip olduğuna emin olun. İşe gitmeleri demek para ve XP demek.
  • ”Party Boat”ı sürekli ziyaret edin. Hem NBR kazanacaksınız hem de bedava şeyler elde edebileceksiniz.
  • Çöp kovasına basıp “kick over” yazısına tıklayın çöp yere düştüğünde onu temizleyin bu size xp kazandıracaktır.

Not: Siz de faydalı olduğunu düşündüğünüz şeyleri yorum yoluyla paylaşayabilirsiniz. Daha sonra ise yorumunuz yazı kısmına eklenecektir :)

Arkadaşlar The Sims Freeplay hakkında herhangi bir sorunuz varsa lütfen: http://www.simdunyasi.com/soru-cevap/index.php adresine sorunuz

1.494 Yorum

  1. arkadaşlar ben oyunu 5 senedir oynuyorum. eskiden bazı hileler geçerliydi. şu anda olmuyor maalesef. Eğer yardıma ihtiyacınız olursa Google dan bütün görevleri bulabilirsiniz. Ben kolaylıkla oynuyorum çünkü İngilizceyi iyi biliyorum . bence devam edin dilinizi geliştirir hemde :D :D

      1. Oluyor ben şu anda 5.14.1 sürümündeyim ve hala be romance yapabiliyorum. Oyunda bir sorun vardır. Arzu cihazı yeniden başlat.

    1. Arzu öncelikle sevgili olmak ve evlenmekle ilgili bi görev verecek onlari yapmalisin ileri seviyelerde karsina cikacak

      1. İlk başta love is in air Görevine geldiysen önce simine duş aldır sonra BE ROMANTIC tuşuna tıkla ve sürekli öyle ilerlet sonra nişanlanıcaksın. Nişanlıyken önce telefonla 8-9 saat filan evliliğe davet etceksin bu arada nişanlanırken propage married tuşuna bas sana ilk başta bedava Yüzük verir simin kabul ederse evlenirsin bebek istersen çocuk mağazası aç ve Beşik al ondan sonra beşiğin üzerine tıkla 1 gün bekle Bebeğin olur ve Bebeğin cinsiyeti sana bağlı

    2. ~Arzu ilk önce love in the air gorevini yap
      ~Love in the air görevinin gelebilmesi için ilk önce cooking gorevini bitir
      ~Daha sonra para ağacı görevi gelecek onura bitir
      ~Eğer ingilizcen yoksa internette çevrilmiş halleri var oradan bak
      ~Veya translateden bakabilirsin
      ~Love in the air görevi gelince hem görevleri yap aynı zamanda da sürekli be romantic yap ki arkadaş durumu yükselsin
      ~Görevin sonlarına doğru senden Yüzük almanı istiyecek bir tane ücretsiz yuzuk var onu al cunku Diğerlerini Alınca teklifini reddediyor
      ~Görevi hızlı yapmaya bak çünkü eğer görev iki günü geçerse gelinlik vermiyor.

    3. Evlilik Questini yapmaya başlaman gerek bendede olmuyodu .questi yaptım oldu evlilik questi sende çıkmadıysa diğer questleri yapıp onun çıkmasını beklemen gerek.

    4. Çünkü onu yapmak için bitan görev geçmen gerekiyo adı da love is in the air bu göreve gelmek içinde money grows on tree ve bread winner ı geçmen gerek

  2. Simsfreeplay oynuyorum. Sehrimde 34 kişi yarattim ama 35 inciyi yapamiyorum. Ancak town icinde birini oldurerek yeni birini yaratabiliyorum. Kisi sayisini 34 den daha fazlaya cikarmak icin ne yapmak gerek? Yardim edecek biri varmi?

    1. Lütfen yardim et bnm adm da sude ama nasil sevgili oluncak nasil para hilesi yapicam ve nasil insan yapcam

      1. Evlendirmen için love in the air gorevini bitir …
        Görevi bitirmek için ilk önce cooking gorevini bitir sonra para ağacı görevi gelicek onurda bitir
        Sonra love in the air görevi gelicek
        Eğer tam anlamadıysan yukarıda maddeler halinde daha uzun bişey yazmıştım ona bak

      2. Sevgili olmak için love is in the air diye bi quest çıkıcak onu yaparsan evlenebiliyosun.sende daha çıkmadıysa diğer questleri yap o zaten hemen çıkıyo ilk kez evlendirdigin içinde yüzük bedavaya geliyo zaten.hileleri ve questleri nasıl yapıcagini bilmiyosan bi youtube kanalı var adı üşengeç adam minecraft videoları var bide sims para hilesini ordan rahatlıkla bulabilirsin.insan yapmaya gelicek olursak evin üstüne tıkla (yeni yaptigin evin) ve en baştaki
        Add new sim yazisina tikla ve simin oldu…

    2. Para ile vip olabilirsin başka çözüm yok ya da level atlayınca da geliyo sanırım

    3. The Sims Freeplay’de sim yaratma sınırı var. Level atladıkça daha çok sim yapabilirsin. Sim yapma sınırına ulaşmış olabilirsin oyüzden level atlayıp bir daha dene.

  3. Merhaba arkadaşlar ben 2 sim karakterimi ne yaparsam yapıyım (bir Sürü nice Yaptım) bi Türlü ilerlemiyor onları sevgili yapamıyorum nolur birisi bana bu konuda ne yapacağımı söylesin(bu arada 10. Levelim)

        1. Varolan görevlerini bitir zamanla çıkacaktır. Herkeste farklı zamanlarda çıkıyor.

  4. Merhaba 4 gün önce gelen güncelleme ile oyun sorun haline geldi 54 cü leveldeyim 4 gündür simslere iş verdigimde mesela birsey ekme gibi oyuna tekrar girince hic birsey yapmadiklarini öyle durduklarinı gördüm teen ve pretenlerin giysileride üzerlerinden çıkmış ne yapmayalım oyunu oynayamiyorum

  5. Hemen level atlamak istiyorum çünkü sunset mall almak istiyorum birde lp hilesi yada nasıl hızlı kazanacağımı yaIn söyleyin bölüm 7 levelim köpeğim yok sadece 2 insanım var Birol ve Serpil anne babam nolur yardım edin nolur nolur nolur yardım edin çok ihtiyacım var

  6. Ya doğru düzgün bir hile söylenmiyor birde Yeşim Levent atlamak için hep fazla xp olan şeyler yaptır E yani level atlamak istiyorsan saatine katlan LP HİLESİ İSTİYORUZ LP HİLESİ DÜZGÜN VE ÇALIŞSIN LÜTFEN LEVELİ HIZLANDIRIN??????????????????

Bir Yorum Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir