The Sims Mobile’dan İlk Görüntüler ve Oynanış

Electronic Arts’ın yeni mobil oyunu The Sims Mobile’dan yayınlanan ilk görüntüler oldukça dikkat çekiciydi. Ancak oyun henüz Türkiye’ye sunulmadığından herkes deneme şansı bulamadı. Android cihazlar için ne kadar güvenilir olduğunu bilmesem de, birkaç indirme linki internette dolaşıyor. Apple cihazlar içinse -benim yaptığım gibi- yeni bir hesap açıp ülke olarak “Brezilya”yı seçerseniz oyuna erken erişebiliyorsunuz. Ayrıca oyundaki görev sistemi her ne kadar “The Sims: Freeplay” benzeri olsa da, sizin de aşağıda göreceğiniz gibi grafiklerin çok daha iyi olduğunu söylemek gerek… Bu arada oyun tamamen Türkçe!

Aşağıdaki ekran görüntüleri, oyunun “CAS/Sim Oluşturma” ekranına ait. En sonda ise The Sims Mobile haritasını görebilirsiniz…

Oyunun başlangıcı ise aşağıdaki şekilde:

 

Peki, sizin “The Sims Mobile” hakkında görüşleriniz neler? Oyunu sevdiniz mi, oynamayı düşünüyor musunuz? Bu arada, oyundaki kıyafetlerin ve özelliklerin tamamını Sim Dünyası Facebook Grubu üzerinden paylaştım, merak ediyorsanız oradan göz atabilirsiniz. İyi oyunlar!

 

 

31 Yorum

  1. Brezilya mağazasından App Store hesabı açarken son aşamada ev adresi ve telefon numarası istiyor. Ne yapacağım? Ev adresini ve telefonu sallasam sorun olur mu?

    1. Sahte bir adres bulup Brezilya hesabı açtım ve oyunu indirdim… Şu an oynuyorum :)

  2. Ya ben girince bi sayı çıkıo kaydırmalı bide kullanıcı sözleşmesi linki çıkıyo nasıl açıcaZ?

  3. bende brazilya hesabı açamadım nasıl yapılıyor acaba yardım eder misiniz?? lütfeen

    1. Yeni bir Apple kimliği oluşturmanız gerekiyor ancak ülke olarak Brezilya’yı seçmelisiniz.

      1. Ya abla lütfen yardım et ben oynuyorum 1 kere oynadım sorun yok ama en başa geçmek istedim ama beceremedim silip tekrar yükledim ama 3. Seviyeye geldim sonrada 4 e ama ilk buton açılınca tıklayamıyorum yani 2. Sim oluştur butonuna tıklayamıyorum lütfen yardım etttt

        1. Hatta oynadım tekrar buldum bu ilk kez yatak alıyoruz ve bize uyu diyo ya işte ben para gitmesin diye beklerdim sonra baktım uyanınca bu tuş bozuluyo sonra silip tekrar yükledim sonra hızlandırdık ama gene direk uyandıktan sonra ķüt buton bozuldu. Ben emin tuğra alacatlı ile aynı kişiyim farklı yerden girdim

          1. Oyunda ben bu tarz bir sorunla karşılaşmadım. Ama silip tekrar yüklediğinde yine aynı sorunla karşılaşıyorsan biraz beklemeni öneririm. Oyun Türkiye’ye satışa sunulduğunda bu tarz sorunlar belki düzelmiş olur. İstersen soru-cevap bölümüne de sorabilirsin. İyi oyunlar!

  4. Ne varsa Android varsa Android var :)
    Oyun aynı Sims free play değişik versiyonu gibi
    2 Sims hazır
    Pepee
    Şila :)
    3 Sims açarsam zezee :))

  5. Oyun sims free play gibi mi ?
    Bi işi yapmamız bir saat sürüyor mu yoksa normal oyun gibi mi ?

    1. Süreler var ama uyku vs. harici çok uzun süreli bir görev karşıma çıkmadı henüz.

  6. Ayy ben çok beğendim de kafalar sanki biraz büyük oluyor vücuda göre onun dışında simler harika. Oynanışında da hemen arkadaş falan olunuyor bence birazcık daha uzun sürmeli 1 dakika olmadan öpüştüler ._.

  7. The sims mobile oynuyorum süper olmuş tek sorun var grafik iyi değil ondan başka da sorun yok bir de bunu hilesi olacak mı şifre olacak mı hile dedim de para hilesi gibi şeyler ya lütfen cevabı bekliyorum

    1. Merhaba, oyunda hile olacağını düşünmüyorum. Yani internet üzerinden APK modlar vs. indirilerek para hilesi oluşturulur ama o da online bağlantıyı keser muhtemelen. Yani oyuna online bağlı kalarak, bilgisayarda yaptığımız gibi bir hile kullanabileceğimizi sanmıyorum.

      1. onca kelimeler de onu mu anladınız neden grafik iyi değil grafik biraz kötü simsleri düzgün şekilde görmüyor çünkü grafik kötü olmuş lütfen bunu düzgün yapın ya allah aşkına ya süper bir gözleri bir yada iki hafta içinde bozuk olur lütfen dikkate alın cevabı bekliyorum

        1. Oyunun yapımcısı biz olmadığımız için grafikler üzerinde herhangi bir düzenleme yapmamız imkansız. Biz yalnızca oyunlar hakkında yenilikleri sizlerle paylaşıyoruz. Umarım Electronic Arts, grafiklerini beğenebileceğimiz bir mobil sürümü en kısa zamanda sunar. İyi oyunlar! :)

  8. Ben bolgeyi felan herseyi degistirdim magzaiyda degistirm ama yinede indiremzsin dior

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir