13 Yorum

  1. The sims 3 te olsaydi cidden arada muthis farklar olurdu.Fakat ts4 de kendileride acikladilar,”Dusuk sistemlerde de calisacak”.Boylece dusuk sistemli bir bilgisayarda ts3 deki gibi iskenceye donusmeyecek.Daha cok detaylara odaklanmislar high da.Mesela;dugme,duvar detaylari…Ts3 olsaydi her yerde bir tirtik.Gerci ts4 de low da da var fakat o kadar olsun low yani! :)

  2. Eğer su falan çekselerdi çok belli oluyo oyunu oynadığım için su duvar gibi gözüküyor sudan çok ;)

  3. Yalnız laptop mode diye bir şey var onunda eklememişler, her şey otomatik demoda da vardı.

  4. Bu çok küçük bir resim.
    Evler arası fark, sular arası fark, bitkiler arası fark uçurum olur bence.

  5. Crack çıktı arkadaşlar. Burdan link paylaşımı ve yardımı yapabilceğimi sanmıyorum ama bulabilirsiniz bi şekilde umarım. Origin’i açıp offline moda girerek oynayabiliyorsunuz.

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir